Poznański Park Naukowo-Technologiczny Fundacji UAM zaprasza do składania ofert na zakup dostępu do bazy patentowej obejmującej patenty oraz zgłoszenia patentowe ze wszystkich krajów w ramach projektu „Inkubator innowacyjności+” według poniższych kryteriów.
1. Przedmiot zamówienia: Dostawa do siedziby Poznańskiego Parku Naukowo-Technologicznego Fundacji UAM w ramach projektu „Inkubator innowacyjności +” dostępu do bazy patentowej.
2. Miejsce realizacji zamówienia: Poznań, Poznański Park Naukowo Technologiczny.
3. Wymagania obligatoryjne: Baza musi posiadać funkcje analizowania dużych zbiorów danych patentowych. Dla zbioru patentów odpowiadających odpowiednim kryteriom wyszukiwania baza musi przedstawić w formie graficznej statystyki takie jak ilość zgłoszeń patentowych przypadających na:
- poszczególnych zgłaszających
- poszczególne lata
- poszczególne kraje
- poszczególnych twórców
- poszczególne kategorie tematyczne
- historyczne transakcje związane z danym patentem
- dynamiczne cytowania
- tworzenie map zagęszczenia patentowego wokół określonych słów kluczowych
4. Kryteria wyboru oferty:
- spełnienie wymagań obligatoryjnych
- cena 100 %
5. Sposób i termin złożenia oferty: Ofertę należy przesłać pocztą elektroniczną na adresy: aw@ppnt.poznan.pl w nieprzekraczalnym terminie do 8 maja 2017 do godziny 16:00, podając następujące dane:
- Nazwę firmy, adres, NIP, Regon oraz wskazania osoby upoważnionej do złożenia oferty, (jeśli jest to konieczne),
- Termin ważności oferty,
- Cenę jednostkową poszczególnych punktów zamówienia,
6. Wybór oferty: Zamawiający ma prawo zakończyć postępowanie bez wyboru oferty. W przypadku wyboru oferty Zamawiający zawiadomi oferenta o jego wyborze w termie 3 dni od zakończenia postępowania. Strony zawrą umowę w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie dłuższym jednak niż 30 dni.
7. Wykluczenie z postępowania: Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy podmioty powiązane z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą.
8. Warunki zmiany umowy: Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy, terminu rozpoczęcia lub zakończenia usług itp. Jeżeli wystąpią przesłanki tj. konieczność tej zmiany będzie wynikać z okoliczności których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
Niniejsze zapytanie nie stanowi zobowiązania do zawarcia umowy. Zamawiający zastrzega, że wskazane ilości usług są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny Oferty, porównania Ofert i wyboru najkorzystniejszej Oferty. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o realizację Umowy w wielkościach podanych w ofercie.